Thursday, September 22, 2011

.:tafsiran mata hati:.

Aku disini terus berlari..
Berlari bagai tiada penghujungnya..
Lelah tidak lagi kurasakan..
Peluh yang mengalir bagai seiring dengan larianku..
Suratan Tuhan buat insan dalam kisah larian hidup..
Namun syukur padaMu Ya Allah..
Nikmat dan ujian yang diberi...
 tidak akan putus dari munajatku sebagai seorang hamba..
Betapa aku malu atas semua yang Kau beri pada diriku...
Terlalu sering buatMu kecewa..
Entah mungkin aku terlena...
 sementara Engkau beri aku kesempatan berulangkali untuk kembali...
Dalam fitrahku sebagai manusia menghambakan diriku padaMu..
Aku ingin mencintaiMu setulusnya...
Sebenar-benar aku cinta...
dalam doa..
dalam ucapan..
dalam setiap langkahku..
aku ingin mendekatiMu selamanya..
sehingga apapun diriku..
untuk bertemu denganMu...

No comments:

Post a Comment